anioly-sa-wszedzie

Temat: Iveco Daily 35c13 Mega problem z kontrolka wtrysku. Zagadka!
Witam . Mój problem dla wielu może wydawać sie prosty do rozwiązania ale założe się jednak że tak nie jest. Jak wiadomo problem utraty mocy i świecąca się kontrolka wtrysku jest powszechny w tym modelu samochodu. Tak więc u mnie ten problem powtarzał się wielokrotnie i powtarza sie niestety nadal. Ja odwiedziłem

3 serwisy autoryzowane Boscha
1 serwis autoryzowany Iveco
1 nieautoryzowany
6 mechaników zajmujących się silnikami CR

Problem istnieje nadal mimo wymiany czujnika na pompie , zaworu wys ciśnienia, samej pompy wysokiego ciśnienia, czujnika położenia wałka rozrządu, pompy wstępnej( przy zbiorniku) oraz wymianie wtryskiwaczy.

Powiem szczerze że mam już dość i nikt nie potrafi sobie z tym problemem poradzić. Najlepsze jest to ze po tych wymianach można zrobić trasę 1000km i nie dzieje się absolutnie nic, aż tu nagle samochód nagle gaśnie i nie można go albo odpalić ( kontrolka immo nie świeci się) albo odpala i po 10 sek gaśnie albo odpala i po przejechaniu 1 km znowu gaśnie. Nie ma żadnej reguły kiedy to występuje. Po wymianie pompy polepszyło się o tyle ze nie pokazuje już na Kts-ie błędów wysokiego ciśnienia i samochodem można normalnie płynnie przyspieszać( wcześniej gasł jak przyspieszało się dynamicznie)

Czy ktoś ma pomysł co może być jeszcze zepsutego co powoduje taki objaw że samochód nie nadaje się do jazdy , że sam się naprawia po czym sam się psuje. Z góry dziękuje za podpowiedzi. pozdrawiam
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1558398.html



Temat: Iveco Daily 35c13 125km nowy okład paliwowy, bardzo słabe.
Witam chodzi o samochód jak w temacie. zakupiony nie na chodzie. do wymiany wszystkie wtryski i pompa.

W samochodzie brak mocy, mruga kontrolka wtrysku, rano troszkę cieżko zapala, wolno wkręca się na obroty, turbina ciśnie pięknie, wydech czyściutki, problem po stronie elektrycznej. Odczytałem błędy
21
23
38
83

Czy ktoś może pomóc mi z opisem tych błędów a może miał taki przypadek.
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1371023.html


Temat: Daily dławi się i traci moc
Cześć

Mam problem z moim daily 35c13 od czasu do czasu podczas jazdy po zdjęciu nogi z gazu silnik zaczyna się dławić i mruga kontrolka wtrysków. Używam tylko i wyłącznie filtrów Iveco. Pompa wysokiego ciśnienia i wtryskiwacze były wymieniane, obecnie mają jakieś 50 tyś km przelotu. Przed wymianą tych części były podobne objawy. Proszę napiszcie co to może być, bo już mnie irytuje ta usterka.
Źródło: forum-iveco.pl/viewtopic.php?t=231


Temat: SPRZEDAM klocki TEXTAR do IVECO / MASCOT
TEXTAR oryginalne klocki hamulcowe komplet.
nr. katalogowy: 29121 203 0 4 3CG T3018

Dedykowane do następujących aut:
IVECO DAILY 1996-> ( PRZÓD/TYŁ ) po liftingu
IVECO DAILY 2000-> 35C9 -35C11 , 35C13 -50C11 50C13 ( na PRZÓD i TYŁ )
RENAULT MASCOT 2000-> ( na TYŁ )

uwaga!!! klocki przeznaczone są do aut wyposażonych w system hamulcowy BREMBO
Szerokość [mm]: 164,5
Wysokość [mm]: 66,5
Grubość [mm]: 20,3
Przygotowany pod wskaźnika zużycia
Komplet oryginał wraz z pudełkiem. Nie mam paragonu niestety, bo bym je oddał do sklepu.
Fotki zamieszczone na zakończonej już aukcji poniżej w linku...
http://allegro.pl/item1171510061_textar_klocki_iveco_96_iveco_mascot2000.html
cena: 99zł
Źródło: forum-iveco.pl/viewtopic.php?t=311


Temat: Iveco Daily 50C15HPT - 25 tyś. zł. sztuka
Na radość jeszcze za wcześnie
Zostały mi do sprzedania jeszcze dwie sztuki Iveco EuroTech`a i jednego EuroStar` a + jedna naczepa na resorze Trailora, która jest przystosowana do transportowania kręgów stali, tzw. Coilmulda (ją sprzedaję od pięciu lat) i jedna naczepa Schmitz, Iveco Daily 35C13, cztery wtryskarki i jedną frezarkę do tworzyw sztucznych ...wtedy będę mógł uważać się za osobę wyzwoloną.

Ktoś chętny
Źródło: forum-iveco.pl/viewtopic.php?t=49


Temat: Sprzedam drzwi boczne Iveco Daily
Witam do sprzedania drzwi boczne do blaszaka po 99r .
Zostały zakupione do mego iveco 35c13 ale niestety okazało się iż są za krótkie na szerokość , wykonałem pomiar na wysokość przy kupnie niestety nie zmierzyłem na szerokość .
cena do uzgodnienia stan jak na fotce .
Nie wystawiam rachunków
Telefon kontaktowy 601728428
PS.
Mam w zapasie dwie pompy wspomagania oraz komplet wachaczy górnych oraz fotele z napinaczem w komplecie ,ceny do uzgodnienia oczywiście
Źródło: forum-iveco.pl/viewtopic.php?t=351


Temat: Cały tydzień w kabinie
" />Witam.
Może któryś z forumowiczów jeździł autem dostawczym po kraju w cyklu wyjazd w poniedziałek powrót w piątek.
Interesowało by mnie jak jest komfort takiej jazdy i mieszkania w samochodzie dostawczym, konkretnie mam na myśli samochód Iveco Daily 35c13 z kabiną sypialną na dachu.

P.S. Nie widziałem nigdy takiej kabiny sypialnej od środka, ani wejścia do takiej kabiny, jakby ktoś miał fotki to bardzo bym prosił.
Źródło: wagaciezka.com/viewtopic.php?t=27527


Temat: [Iveco, Daily] Problem z zawieszeniem i układem napędowym
" />Cała moja przygoda z Iveciem 35C13 zaczyna się od grudnia zeszłego roku NA początku wszystko grało, ale miałem na nim izoterme o wymiarach 4,6x2,2x2,2 i była dosyć ciężka a ja chciałem zwiększyć możliwości ładunkowe samochodu Stwierdziłem że wymienię ją na burto plantekę i odstawiłem samochód do warsztatu, od tamtej pory zaczęło się wszystko sypać NA początku jak był mróz samochodu ie szło odpalić , no to wymieniłem przekaźniki na świece, świece płomieniową i juz zaczeło gdać:D myślałem że juz nie będe miał z nim problemów ale gdzie po pierwszym załadunku na nowej zabudowie popękały mi resorki. wymieniłem je na nowe i na każdą stronę dołożyłem po 2 pióra żeby samochód był pewniejszy. Ale niestety teraz wystąpił nowy problem jak mam na samochodzie większe obciążenie niż 4 t. coś strasznie mi strzela tak jak by dyfer się rozlatywał. ja się za bardzo na mechanice nie znam ale samochód był już u 2 mechaników 1 podobno powymieniał mi krzyżaki jakieś łożyska podporowe i oporowe i za robote z częściami zaśpiewał mi 1200zł 2 rzekomo coś mi wymienił w samym dyfrze i za robotę z częściami zaśpiewał 2000zł a dalej po załadowaniu ponad 4t. coś mi strzela pod samochodem jak by sie miało rozlecieć czy ktoś zna się na tym??? JAkie mogą być przyczyny takiego strzelania??
Źródło: wagaciezka.com/viewtopic.php?t=19318


Temat: ASO Iveco
" />witam ja mam problem z kabina .Samochod ma 4 lata a kabina zaczela pekac od prawej strony od kielicha ktory jest przykrecony do ramy w serwisie naprawili mi to i dalej zaczyna pekac a co uslyszalem od mechanika ze teraz zacznie pekac z lewej strony bo prawa jest za mocna doda jeszcze ze to jest wada zbyt ciekiej blach na scianie grodziowej i w nowych modelach tez istnieje ten problem z kabina . oczywiscie cala naprawa mi sie niepodobal co zglosilem dla pana odpowiedzialnego za naprawe . na pytanie jaki jest okres gwaracyjny po naprawie uslyszalem ze niema wcale co mnie zaskoczylo . dodam ze samochod niema zamontowanego kurnika

dodam ze posiadam IVECO DAILY 35 C13
Źródło: wagaciezka.com/viewtopic.php?t=14433


Temat: Nowe Iveco Daily
" />Prowadzimy rodzinną małą firmę transportowo - handlową.
Z Iveco mamy Daily 35S14 w zabudowie furgon z roku 2006 oraz 35C13 z plandece i windą z roku 2002. Ponadto ciągnik siodłowy EuroStar z 1999 roku o mocy 420KM. Z tych trzech modeli mamy el. szyby. W żadnym nie mieliśmy takich problemów.
Poza tym jeżeli podczas jazdy wyłączy się nawiew to w każdym aucie pęd powietrza będzie dostawał się do środka. Trzeba ustawić obieg wewnętrzny.
Dajcie do elektryka lub jeżeli jest to auto nowe do ASO. Powinni sterownik szyb odpowiednio zaprogramować.
Źródło: wagaciezka.com/viewtopic.php?t=7034


Temat: kosz
Witam. Potrzebuje schematu elektryki silnika, układu podgrzewania świecy płomieniowej, elektroniki pompy wtryskowej do Iveco Daily unijet 2,8 rok 2004 35C13. Dzięki.
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1634917.html


Temat: kosz
a mógłbyś zamieścić te schematy do iveco daily po 2000 roku. Bo właśnie kupiłem busa i będę go przekładał na wersję europejską i ma parę niedziałających rzeczy. Dokładnie to 35c13 z 2002roku 2,8 125koni
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1634917.html


Temat: iveco daily 35c13 wtrysk
Witam mankament w moim ivecu polega na tym po wymianie baku na większy dzieje sie coś takiego. Śilńik pracuje równo po kilku minutach zaczyna migać wtrysk silnik zaczyna pracować nie równo nie wchodzi na obroty głos jest taki jak by miał za wcześny zapłon. proszę o pomoc.
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1429728.html


Temat: Który dostawczak na transport miedzynarodowy????
" />Jako przewoźnik międzymarodowy wtrącę swoje 3 grosze.
Musisz zdawać sobie sprawę, że samochód który chcesz kupić (sypialnia, plandeka) jeśli idzie o zużycie paliwa będzie diametralnie odbiegał od blaszaków, np. moje ducato z dość niską plandeką (wewnątrz 2,05m) pali minimum 9.5-10 litrów (przy jeździe 90-100km/h), przy szybszym przemieszczaniu się potrafi palić 13 litrów.
Jeśli idzie o wybór samochodu - z mojego ducato jestem bardzo zadowolony, niedawno stuknęły mu 2 lata i ma 260 tysięcy km na liczniku i liczę, że do 400-500 tysięcy spokojnie wytrzyma bez poważniejszych problemów.
Istotnym parametrem jest też masa samochodu, te z przednim napędem są lżejsze niż tylnonapędówki. A jest to dość istotne przy zabudowywaniu samochodu np. plandeką. Moje ducato ma realną ładowność ok. 1250kg (w dokumentach 1,48t), master jest jeszcze nieco lżejszy. Jeździłem kiedyś iveco daily 35C13 (bliźniaki, plandeka 4,5m dł, sypialnia) i ten cielak ważył prawie 2,7t (co daje realnie niecałe 800kg ładowności), na dodatek przy spokojnej jeździe palił 13 litrów:(.
Jeśli idzie o wybór samochodu...
Master to konstrukcja już dość niemłoda, ale silnik 2,5 turbo (150KM) brzmi interesująco,powinien spokojnie pociągnąć plandeczkę. Niestety o skrzyniach biegów w tym samochodzie krążą legendy... jak to wygląda w praktyce - nie wiem.
O transicie kupując ducato też myślałem, jest w sumie niewiele droższy i dość porównywalny jeśli idzie o eksploatację. Bałem się trochę silników pochodzących z osobowych samochodów (2.0TDCi), myślę, że mogą być problemy z trwałością.
Ducato - gdybyś się decydował na najnowszy model możesz wybrać silnik 3.0 turbo (160KM), ma tę poważną zaletę, że rozrząd jest łańcuchowy, więc dość kosztowna wymiana paska odpada, poza tym mocy chyba mu nigdy nie braknie:) Silnik 2.3 (120KM) też powinien być ok (oba to konstrucje iveco), producent obiecuje zużycie paliwa niższe o 20-25% w stosunku do 2.8jtd (takiego jak u mnie), osiągi powinny być podobne.

Generalnie - zastanów się dobrze, wybór samochodów jest dość spory, ceny porównywalne, więc najlepsze będzie poświęcenie tygodnia na podróże po salonach, jazdy próbne i porównianie cen i np. ofert leasingowych (no chyba, że kupujesz za gotówkę).

pozdrawiam
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=1232


Temat: Witam
Witam, mam iveco daily 35c13 rok 2002 silnik 2,8.
Źródło: forum-iveco.pl/viewtopic.php?t=335


Temat: Problem ze wspomaganiem
Witam, mam iveco daily 35c13 rok 2002 silnik 2,8. Ostatnio wystąpił problem ze wspomaganiem.
Przy zimnym silniku gdy skręcam kołem kierownicy słychać stuki w silniku w okolicach pompy wspomagania.
Na rozgrzanym oleju problem znika. Może ktoś mi pomoże ?
Źródło: forum-iveco.pl/viewtopic.php?t=336


Temat: Iveco Daily 35C13 - 2003
Witajcie.
Mam do sprzedania Iveco Daily 35C13.
Cena : 20 tyś. zł.
Kontakt : PW lub inny jeżeli znacie.
O aucie :
Mankamenty auta to : przy prawej przesdniej krawędzi od wibrującego zderzaka starł się lakier na powierzchni około 4cm2 i w tym miejscu rdza zaczyna wychodzić. Rolka górna od bocznych drzwi przesuwanych jest lekko skrzywiona przez co drzwi ciężej się otwierają. Przy tych samych drzwiach nie działa pstryk informujący o nie zamkniętych drzwiach (cena w ASO 55zł).
Samochód użytkowany tylko w ruchu międzynarodowym. Posiada zamknięcie celne. Jest przystosowany do przewozu materiałów niebezpiecznych - ADR. Zamontowane łóżko (szerokie, dzięki temu osoby wyższe mogą się wyprostować) za tylnimi siedzeniami pod dachem (przez to nie ma półki nad głową ale jest dodatkowa lampka do czytania i kilka schowków, nie zajmuje dużo przestrzeni ładunkowej). Przestrzeń ładunkowa obita płytami plśniowymi. Od momentu odebrania z salonu Uni - Truck we Wrocławiu użytkował go tylko jeden kierowca. Auto w wersji bez drążków skrętnych, czyli ładowność faktyczna (czyli taka że stopień tylni nie trze o nawierzchnie) to ok. 1400 kg (ładowność dowodowa to 908kg). Turbosprężarka posiada gwarancje do VI.2010. Absolutnie zero wycieków z napędów, silnika, układów transmisyjnych etc. Użytkowany tylko do przewozu ładunków własnej produkcji, zasada : puste - ładowane. Samochód po dużym przeglądzie. Auto do obejrzenia na bazie firmy od 30.04.2010. Iveco przy ok. 780 tyś. km mialo wymieniane liczniki. Oryginalne się wykasowały, tj. znikneły kilometry. Więc obecnie liczniki pokazują ok. 360 tyś. km. Liczę że ktoś z obecnych na forum go kupi ponieważ chcę aby sobie pracował po znajomości już wokół komina (dajcie mu odpocząć na starość).
* przebieg : 1 143 622 (dn. 28.04.2010),
* rok produkcji : październik 2002,
* pierwsza rejestracja : 2 luty 2003,
* kupiony w kraju,
* serwisowany na bieżąco,
* bezwypadkowy,
* w ciągłej eksploatacji,
* OC, NNW i assistance (bezpłatne holowanie na terenie EU oraz darmowy przeładunek na zastępcze auto) do VII.2010.
Wyposażenie :
* wspomaganie kierownicy,
* radio oryginalne Iveco - JVC,
* el. szyby,
* el. lusterka + podgrzewane,
* centralny zamek,
* zbiornik paliwa 120l,
* tempomat,
* ogrzewanie postojowe - Webasto,
* klimatyzacja postojowa - Thermo King,
* łóżko - montaż fabryczny.


Źródło: forum-iveco.pl/viewtopic.php?t=83