anioly-sa-wszedzie

Temat: Nowy salon UNI-TRUCK we Wrocławiu
UNI-TRUCK – dealer samochodów FIAT PROFESSIONAL oraz IVECO postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i w styczniu 2009 otwiera we Wrocławiu salon ekspozycyjny samochodów dostawczych i ciężarowych.


Dotychczas klienci z Wrocławia mogli zapoznać się z samochodami oferowanymi przez firmę pod gołym niebem. Teraz będą mogli – bez względu na warunki atmosferyczne - w komfortowych warunkach dokładnie obejrzeć interesujące pojazdy.

Salon będzie podzielony na dwie równe części – pierwszą dedykowaną marce FIAT PROFESSIONAL, a drugą - IVECO. Będzie również wydzielone specjalne stanowisko wydania samochodu klientowi.

Nowy salon ekspozycyjny będzie mieścił się we Wrocławiu przy ulicy Żmigrodzkiej 251 (tuż przy trasie wyjazdowej w kierunku Poznania) - w osobnym budynku sąsiadującym z dotychczasową siedzibą UNI-TRUCK. Powierzchnia ekspozycyjna zajmować będzie ok. 350m2. Przeniesione zostaną tu również działy handlowe. Serwis oraz dział części zamiennych pozostanie w dotychczasowym miejscu.
Więcej: www.uni-truck.eu

etransport.pl
Źródło: truck-world.pl/truck/viewtopic.php?t=1703



Temat: kontrolka hamulców iveco daily 2001
Mam trzech mechaników i jednego elektromechanika.
Z tym że elektromechanik ma specjalizacje Iveco - pojazdy ciężkie. Co do mechaników ... no zwykli mechanicy, nic nadzywczajnego z Bizonem i Claas`em sobie dają rade
Mam przetłumaczone m in. takie rzeczy jak działanie wszystkich kontrolek, płyny i kilka istotnych innych spraw. Natomiast nie tłumaczyłem takich rzeczy jak wymienić koło, bezpieczniki, zrobić remont kapitalny etc.

Ogólnie nic szczególnego. Ale w Polsce uzyskanie czegoś takiego jest dla mnie nie osiągalne. Chyba że jakoś nielegalnie czy coś w ten sposób. Nie spotkałem się z taką drugą książką napraw i obsługi do Daily w znanym mi warsztacie specjalizującym się w tej marce i modelu. Mam jeszcze takie do EuroCargo i Stralisa. I wiem że w Poznaniu do aut dużych jeden serwis współpracujący posiada taką książke. Ale nie do Daily.
Źródło: forum-iveco.pl/viewtopic.php?t=264


Temat: Renault Mascott - brak dynamiki silnika
silnik od iveco 2,8 jtd. żaden elektryk nie może połączyć sie z komputerem,wszyscy proponują serwis a serwis za podpięcie i zdiagnozowanie woła 400 zł.pomoże ktoś,jestem z pod poznania
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1464691.html


Temat: Oryginalne części IVECO
" />Białystok
TOP-Motors
Kolonia Porosły 1F
(85) 664 39 15

Bydgoszcz
Exmot
ul. Fabryczna 19
(52) 342 77 03
Bydgoszcz
Maktronik
ul. Deszczowa 61
(52) 37 06 836

Częstochowa
ASO Kowalski
ul. Konwaliowa 144
(34) 365 81 64

Gdańsk
Europol O/Gdańsk
Jabłoniowa 54
(58) 731 11 00


Gorzów WLKP.
Uni-Truck O/Gorzów
ul. Owcza 5
(95) 722 50 16

Kielce
Raider System
ul. Batalionów Chłopiskich 82
(41) 346 31 61

Kraków
BWR Podolscy
al.29-go listopada 170
(12) 415 02 02

Lublin
Poczta Polska Z.T.Z.
Ul. Sierpińskiego26
(81) 748 62 28
Lublin
AMS Raider
ul. Hutnicza 3
(81) 745 06 30

Olsztyn
Europol O/Olsztyn
ul. Tracka 2
(89) 535 40 50

Opole
Uni-Truck O/Opole
ul. Oświęcimska 121
(77) 456 27 79
Poznań
Pekaes
ul.Obudrzycka 73
(61) 650 02 70
Poznań
Trans-Poz.
ul.Wieruszowska 2/8
(61) 860 73 67
Poznań
Truck-Partner
ul. Lutycka 93
(61) 841 76 48

Rzeszów
Multitruck
ul. Handlowa 4
(17) 850 41 75

Skoczów
Siltruck
ul. Górecka 48
(33) 854 86 62

Szczecin
Pehamot
ul. Kniewska6/10
(91) 469 20 51

Tarnów
Diesel Service
Ładna 94 k/Tarnowa
(16) 626 96 10

Tychy
Auto-Hit
ul. Oświęcimska 323
(32) 227 35 96

Warszawa
Uni-Truck O/Nadarzyn
al. Katowicka 70
(22) 739 84 00
Wrocław
Uni-Truck O/Wrocław
ul. Żmigrodzka 251
(71) 372 66 00

Zgierz
Uni-Truck O/Zgierz
ul. Dąbrowskiego 15/17
(42) 716 27 52

Zielona Góra
Uni-Truck O/Zielona Góra
al. Zjednoczenia 128
(68) 325 66 32
Źródło: forum.ptforum.pl/viewtopic.php?t=5800


Temat: ABS, Szczecin
" />ABS Transport Sp. z o.o.

jest firmą transportową posiadającą licencje na wykonywanie krajowego i międzynarodowego przewozu drogowego rzeczy. Założycielami firmy są:

- AHLMANN-ZERSSEN GMBH + CO KG

- BOBZIN & SOHNE GMBH + CO KG

- SCHWARZ SPEDITION E.K

Przewozy są realizowane terminowo. Przyjmujemy bardzo duże kontrakty. Pojazdy według potrzeb podstawiamy pod załadunek 24h na dobę we wszystkie dni tygodnia,
z kierowcami posiadamy stałą łączność.

Firma nasza jest firmą rozwojową nadal zwiększającą tabor transportowy.
WYDAJNOŚĆ I KOMPETENCJA W TRANSPORCIE TOWARÓW SYPKICH:



Firma ABS Transport założona została jako firma siostrzana udziałowców Ahlmann-Zerssen w Rendsburgu, Bobzin & SĂśhne w Kiel i Rainer Schwarz w Wismarze. Wieloletnie doświadczenie firmy w sektorze morskim, spedycyjnym i logistycznym stanowi fundament dla wszechstronnego i sprawnego przedsię-biorstwa logistycznego. Od samego początku firma ABS Transport wyspecjalizowała się w transporcie produktów rolnych. W zakresie towarów sypkich uzyskała jako pierwsza firma w Polsce wg GMP B4.1 (dawniej GMP07) licencję na przewóz pasz. Dzięki bliskim więzom z trzema udziałowcami i partnerskim kontaktom z nie-zawodnymi polskim spedycjami firma ABS Transport stała się dzisiaj także poza przewozem towarów sypkich wszechstronnym i niezawodnym przedsiębiorstwem spedycyjnym.
Własny park przewozowy składa się głównie z ciągników siodłowych z różnymi typami naczep. Z udziałowcami Bobzin i Schwarz w tle wydajność firmy można w każdej chwili szybko zwiększyć. Dzięki naszemu udziałowcowi firmie Ahlmann-Zerssen możemy zaoferować naszemu klientowi kompletny serwis począwszy od logistyki morskiej, a na załatwieniu formal-ności celnych kończąc. Naszych dysponentów ch** długoletnie doświadczenie logistyczne, znajomość języka polskiego, niemieckiego i angiels-kiego. Punkt ciężkości naszej działalności eksploatacyjnej znajduje się na północy wzdłuż wybrzeża Bałtyku między Gdańskiem i Rostockiem a na południu wzdłuż linii Poznań-Berlin-Magdeburg.

Proszę się przekonać o jakości naszych usług.

USŁUGI:



Świadczymy usługi krajowego i międzynarodowego przewozu drogowego rzeczy. Pracownicy nasi posiadają zarówno polskie, jak i niemieckie certyfikaty kompetencji zawodowych wymagane w transporcie drogowym, a kierowcy uprawnienia do wykonywania zawodu.
Od 2005 roku jako jedna z pierwszych polskich firm transportowo-spedycyjnych posiadamy międzynarodowy Certyfikat GMP-07 potwierdzający wysoką jakość świadczonych usług przewozowych i dbałość o powierzony ładunek.
OFERTA:



Obecnie posiadamy 10 zestawów samowyładowczych. Są to ciągniki siodłowe i naczepy o pojemności 50 m sześciennych i ładowności 26 ton. Naczepy są dodatkowo wyposażone w ‟okienka” do rozładunku towaru bezpośrednio na taśmę, dlatego specjalizujemy się w przewozach zboża i nawozów.
Chętnie i profesjonalnie realizujemy również przewozy pozostałych materiałów sypkich. Wszystkie zestawy drogowe posiadają pełne ubezpieczenie.
KONTAKT:

ABS Transport Spółka z o.o.
Gdańska 20F
70-661 Szczecin, Polska

Telefon: +48 91 462 32 79
+48 91 462 33 79
Fax: +48 91 462 34 21
Email: http://www.abs-transport.pl

Czesto widze jak przez moje miasto przejezdza Iveco:) Kolor Zielony najczesciej spotykany fotki nie mam
Źródło: wagaciezka.com/viewtopic.php?t=10852


Temat: STS Centrum Dystrybucji Samochodów
Podwaliny pod budowę logistycznego giganta z siedzibą w Swarzędzu-Jasinie pod Poznaniem położyła firma założona przez Wojciecha Staniszewskiego w 1991 roku. Jej tabor składał się w tym czasie z trzech autotransporterów.


Imperium autotransporterów
Podwaliny pod budowę logistycznego giganta z siedzibą w Swarzędzu-Jasinie pod Poznaniem położyła firma założona przez Wojciecha Staniszewskiego w 1991 roku. Jej tabor składał się w tym czasie z trzech autotransporterów. Z upływem lat liczebność floty systematycznie się powiększała, a ostatnio STS Centrum Dystrybucji Samochodów dysponowało już 265 jednostkami transportowymi.

Założono, że autotransporterów ma być docelowo 300, więc do wykonania planu jest już bardzo blisko. Liczba ta jednak nie oddaje w pełni potencjału przewozowego przedsiębiorstwa - gdyby zaszła taka potrzeba, STS może podstawić niemal od zaraz około 1100 autotransporterów korzystając dodatkowo z pojazdów firm współpracujących. - Nie ma takiego kontrahenta i takiego zlecenia, którego nie bylibyśmy w stanie obsłużyć z dnia na dzień - podkreśla prokurent, Wojciech Staniszewski.

Kombinat tętniący życiem
STS Centrum Dystrybucji Samochodów jest największym przedsiębiorstwem logistycznym specjalizującym się w dystrybucji samochodów osobowych i użytkowych - nie tylko w Polsce, ale i naszej części Europy. Zajmuje w Swarzędzu-Jasinie powierzchnię 380 tys. m2, a na jego olbrzymim placu magazynowym mieści się jednocześnie 20 tys. samochodów. W 2007 roku firma dostarczyła odbiorcom w kraju i zagranicą ponad 420 tys. samochodów, a wynik osiągnięty w pierwszym półroczu br. wskazuje na ok. 40-procentową dynamikę wzrostu. W tym samym roku własna bocznica kolejowa przyjęła 15 tys. wagonów z samochodami. Każdej doby centrum dystrybucyjne przyjmuje i wysyła łącznie około 1000 aut.

STS prowadzi kilka rodzajów dystrybucji: są to dostawy aut z Europy Zachodniej do Polski i ich dostarczanie do ponad 700 punktów dealerskich na terenie całego kraju, transporty samochodów z krajów zachodnich do wschodniej części kontynentu, a także eksport z Polski Volkswagenów i Chevroletów. Klientami firmy są: Volkswagen Ligistics, Volkswagen Poznań, Skoda Auto Polska, Kulczyk Tradex (Audi, VW, Porsche), General Motors Poland (Opel, Chevrolet), FSO (Chevrolet), Daimler AG, Mercedes-Benz Polska, Gefco (Citroen, Peugeot, Tata), Dacia, SsangYong, Ford i Mazda.

Samochody na samochodach
W roli ciągników i podwozi występują najczęściej (w ponad 80% przypadków) Mercedesy. Przez ostatnie 5 lat nie kupowano żadnych innych, chociaż trafiają się u tego przewoźnika także ciężarówki Renault, Scania, Iveco. Nie ma w parku samochodowym pojazdów starszych niż 10-letnie, przy czym trzon taboru stanowią ciężarówki względnie nowe. O stanie technicznym floty najlepiej świadczy jej ekologiczność - 120 ciężarówek spełnia wymagania normy Euro 5, a 20 kolejnych Euro 4.

Preferowanie w roli ciągników i podwozi samochodów niemieckiego producenta ma swoje podwójne uzasadnienie. Po pierwsze w ocenie kierownictwa STS są to pojazdy solidne, trwałe i zapewniające kierowcy dobry komfort, a po drugie w Swarzędzu mieści się autoryzowany serwis samochodów użytkowych tej marki. STS ma swojego zdecydowanego faworyta także wśród dostawców autotransporterów - jest nim francuski Lohr.

Wybór ten podyktowały doświadczenia eksploatacyjne i porównanie z wyrobami konkurencyjnymi (Fasano, Rolfo). Lohr wygrywa pod kilkoma względami. Po pierwsze jego zabudowy i przyczepy są uniwersalne - można je łatwo adoptować do transportu samochodów różnych marek, gwarantują maksymalne możliwości załadunkowe w zgodzie z przepisami ruchu drogowego, a tym samym zapewniają wysoką ekonomikę przewozów. Po drugie produkty Lohr znakomicie znoszą trudy eksploatacji po polskich drogach - wytrzymałość ramy przyczep oceniana jest na przynajmniej 10 lat.

Sztuka załadunku
O 300 kierowcach zatrudnionych w STS można powiedzieć - elita! Żeby się tutaj utrzymać w pracy nie wystarczy świetnie prowadzić ciężarówkę, ale także opanować sztukę odbioru jakościowego "towaru" i poprawnego załadunku. W tej robocie każdy model samochodu wymaga określonego sposobu załadunku, którego priorytetami są zawsze maksymalne wykorzystanie powierzchni ruchomych pokładów zabudowy i przyczepy (w zgodzie z przepisami o dozwolonej długości i wysokości zestawu), a także bezpieczeństwo załadunku i przewozu oraz minimalizacja szkód.

Typowy zestaw składający się z ciągnika siodłowego z zabudową i przyczepy może przyjąć na wszystkie pokłady do 10 małych aut osobowych oraz do 7 małych użytkowych (wielkości VW Caddy). Natomiast specjalny zestaw o nazwie Maxi Lohr umożliwia przewiezienie trzech ciągników siodłowych lub dwóch podwozi wieloosiowych.

Nowi kierowcy uczą się jakościowej oceny przeznaczonych do transportu samochodów i wykonywania czynności załadunkowych w teorii i praktyce w czasie około 2-miesięcznego szkolenia (m.in. odbywają jazdy w dwuosobowych obsadach).

Pomimo tego, że praca kierowcy w STS jest niełatwa i odpowiedzialna, firma nie ma problemów kadrowych. Większość kierowców po przejściu "próby pierwszego roku" zostaje tutaj na długo. Pewnie dlatego, że zarabiają powyżej średniej rynkowej, mają do dyspozycji samochody w dobrym stanie technicznym i przede wszystkim - zaufanie do pracodawcy, który gwarantuje stałość zatrudnienia.

etransport.pl
Źródło: truck-world.pl/truck/viewtopic.php?t=1443